Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
styria arcuri
ShareCenter Pro
Intermec
ISU
IDC Security Roadshow
AMD Elite Performance APU
ZebraPay
industria ITC
Oracle
platforma mobila
Explora K70
Christophe Letellier
RSA
Ionut Panea
Outstanding Achievement for Energy Efficiency
router
eroare
IBM Managed DataCenter
atelier de programare
combustibili alternativi